Van een nieuw ziekteverzuimbeleid opstellen tot het schrijven van de perfecte vacaturetekst: Marleen heeft alle facetten van HR in haar vingers. Ze neemt je werk uit handen en ontlast zo de afdeling, en weet tegelijkertijd werkprocessen naar een hoger niveau te tillen.
Aangenaam kennis te maken
Met stip op 1 op Marleens to do-list als ze een nieuwe opdracht start: de organisatie leren kennen als haar broekzak. Haar luisterend oor en zakelijk inzicht zorgen ervoor dat ze het DNA van het bedrijf al snel helder heeft. Dat stelt haar in staat om een solide basis te leggen waarmee huidige medewerkers goed bediend worden en nieuwe kandidaten aangetrokken worden die een perfecte aanvulling zijn op de organisatie. Daarbij profiteert de organisatie absoluut van Marleens mensenkennis en talent voor matches.
Kortom een hulplijn voor alle HR “vraag- en probleemstukken”

Dit doet Marleen onder andere:
- Complete HR-basis op orde brengen
- Implementeren van HRM systemen
- Voeren van sollicitatie, beoordelings- en functioneringsgesprekken.
- Recruitment
- Advies over werving en selectietrajecten
- Contractvernieuwingen
- Vaststellingsovereenkomsten opstellen
- Overige beleidstukken opstellen
- Ziekteverzuimbeleid ontwikkelen
- Risico-inventarisatieplan schrijven
- Salarisadministratie
- Vacatureteksten schrijven
HR-ondersteuning nodig?
Benieuwd wat Marleen met haar ervaring in korte tijd voor jouw organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op, dan kijkt ze hoe ze je verder kan helpen.